Music

piątek, 5 września 2014

Królową mordu będę ja!



{ imię } Przed śmiercią zwano mnie Makoto, lecz po przybrałam coś bardziej pasującego a mianowicie Scythe. Czyż nie jest cudowne?
{ nazwisko } Jeżeli cię to  obchodzi to...Fuchida
{ wiek } 16 lat właśnie tyle minęło odkąd przyszłam na ten wstrętny świat.
{ data urodzenia } Kogo to obchodzi? I tak tylko pewnie Shin je ze mną spędzi. Co nie?
{ pochodzenie } Ziemia... stara zaniedbana uliczka. Blok, który stanął w ogniu, tak pięknie wyglądał... Świecił. Krzyk... dużo krzyku przepełnionego bólem. Muzyka dla moich uszu. MUAHAHHAH. Cieszyliśmy się, tańczyliśmy... To była zabawa! Wracając do tematu. Teraz mieszkam w akademii, nie chcę jeszcze mieszkać tam gdzie moje prawdziwe miejsce... Ryu mówi, że się mną zajmie a ja mu ufam.
{ rasa } Demon wybrany, czyż to nie jest cudne? Jestem demonem! I to do tego takiej cudnej rasy...
{ partner } Przyjaciel? Ryu... To on jest dla mnie ważny. Ludzie myślą, że jestem stuknięta bo gadam do powietrza, ale on tam jest! On jest Bogiem i mnie kocha! Opiekuje się mną! On mnie kieruje w życiu. Dzięki niemu przekroczyłam granicę, życia i śmierci. Było tak zabawnie chociaż bolało. Ryu mówi, że ból jest zabawny, więc ja go chcę więcej.
{ wygląd jako demon }
- czarne rogi
- pierzaste czarne skrzydła.
- mega blada cera
- podkrążone oczy to już codzienność.
- strój... Najczęściej jest to czarna sukienka. Uwielbiam przyciągać uwagę
- poczochrane czarne włosy to także coś co widać u mnie zawsze. Lubię jak ktoś się  nimi bawi  a mówiąc ktoś mam na myśli mego przyjaciela.
- jestem szczupła, ale wszyscy trują na około, że może anorektyczka? Jak umrę z głodu to UMRĘ! NIE MIESZAJ SIĘ!
Możesz mnie nazywać czarną wdową, ale dla mnie to komplement!




{ wygląd jako człowiek } Jestem zupełnie inną osobą... Znaczy tylko z wyglądu. Niebieskie włosy, błękitne oczy oraz śliczna sylwetka. To na pewno nie jest moje ciało. Jeżeli się ze mną nie spotkałeś to na pewno nie posądził byś, że taka idealna dziewczyna może mieć tak zrytą psychikę.
{ charakter } Nie kryję tego, że jestem psychicznie chora haha...Ryu sądzi, że to urocze. W akademii już na wejściu chcą mnie wysyłać do poradni... Nie chcę znowu tam wracać. Nie chcę znowu siedzieć w tym zimnym pokoju... Muahahahha prędzej wypatroszę mojego psychologa.
{ zainteresowania } Za  życia była to nauka, ale teraz uważam iż to nic nie daje. Moim zainteresowaniem jest podpalanie wszystkiego wokoło!
{ historia } Nie czas i miejsce na opowiadanie o mojej historii, ale powiem jedno jeżeli się od ciebie w jednej chwili odwracają i przyjaciele i rodzina czujesz taki ból, że chcesz umrzeć. Najlepiej się najpierw zemścić a dopiero potem odejść w wielkim stylu. Pieprzyc życie!
{ pupilek } ZWIERZĄTKO? Jeżeli myślisz, że jakie kolwiek stworzenie wytrzyma ze mną 5 minut to się mylisz...
 CIEKAWOSTKI!
- Uwielbiam się ciąć... to taka fajna zabawa.
-Jestem singielką ( Ryu mówi, że miłość sprowadza tylko smutek, a ja chcę się śmiać)
- Zawsze się uśmiecham mimo wszystko.
- Za życia zamknięto mnie w psychiatryku
- Moja śmierć była wyreżyserowana po mistrzowsku.
- Wszyscy uczniowie mnie nie lubią { nawet demony}
- Nie kocham... nie potrafię... Nie mogę!



Ból = życie normalnie

Wstrzymując słodką ucieczkę, która
Zawsze wzmocniona jest znajomym smakiem trucizny


2 komentarze: