Music

sobota, 27 września 2014

Kurumi Hayata

Imię
Kurumi
 
Nazwisko 
 Hayata
Wiek 
 15
Data urodzenia 
 26 czerwiec
Rasa 
 Szlachetny anioł
Partner 
~
Broń 
Czerwony karabin



Charakter 
 Na pierwszy rzut oka mogę wydawać się zimna i obojętna ale kiedy poznam kogoś lepiej to jestem dla niego miła. Dlatego, że trochę wyglądam jak demon zwykle jestem za niego brana co nie należy do tego co lubię. Nie jestem typem bezbronnej dziewczynki, jeśli ktoś jest dla mnie wredny i niemiły to odpłacam mu tym samym. Mam bardzo zmienne uczucia to znaczy w jednym momencie mogę się śmiać a zaraz mogę siąść w kącie i się rozpłakać.



Historia 
 Żyłam spokojnie przez pięć  pierwszych lat mojego życia. 
Kiedy skończyłam pięć lat mama oznajmiła, że tata musi wyjechać. 
Cały tydzień się pakował a ja dopytywałam kiedy wróci, dlaczego wyjeżdża ale nie doczekałam się od nikogo odpowiedzi.
 Ale to naturalne, że się o niego bałam... w końcu był moim ojcem. 
Tydzień później wyjechał. Dwa lata później mama zmarła z niewiadomych mi przyczyn. 
Zajęła się mną babcia oraz dziadek, którzy bardzo mnie kochali, tak jak ja ich. 
Mieszkałam z nimi kolejne dwa lata kiedy pewnego dnia ktoś zapukał do drzwi kiedy byłam sama w domu.

Bez chwili zastanowienia pobiegłam by otworzyć drzwi.
 Stał w nich mężczyzna który wyglądał jak mój tata... tylko trochę starszy.
 Ostatni raz go widziałam kiedy miałam 5 lat więc wiadome było, że się zmienił. 
Zaprosiłam go do środka. 
Okazało się, że to rzeczywiście jest mój ojciec. 
Kiedy dziadkowie wrócili do domu nie dowierzali, że wrócił.
 Na stałe zamieszkaliśmy u dziadków bo dom był duży i wiele pokoi było pustych.
 W moje 15 urodziny tata oznajmił, że znalazł dla mnie szkołę. 
Wcześniej uczyłam się w domu więc to było dla mnie czymś nowym. 
Miesiąc później byłam już w akademii.
Wygląd jako człowiek 


Wygląd jako anioł 


Zainteresowania 
 * Robienie dowcipów
 * Czytanie
Aktorstwo
Moja data urodzenia  
10 październik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz