Music

poniedziałek, 2 lutego 2015

Za wszystkie wyrządzone krzywdy, Zemszczę się! - Andrea Falcone

Imię: Andrea(Włoskie) Cóż poradzić to imię jest męskie jednak brzmi bardzo kobieco. Jakbym na ulicy usłyszał imię ''Andrea'' od razu skojarzyłoby mi się z jakąś fajną laską a tu się okazuje że to chłopak.
Nazwisko: Falcone przeciętna rodzina mieszkająca w Rzymie.
Wiek: Hot 16
Data urodzenia 14.08
Pochodzenie: Ziemia, Urodził się we Włoskim Rzymie
Rasa: Oświecony lub raczej Spaczony Demon
Partner/ka: brak
Broń
 W prawej ręce dzierży demoniczne szpony z niezniszczalnego żelaza. W lewej ręce trzyma demoniczny miecz. Miecz ten jest pożądany przez niektóre demony przez co często dochodzi do walk o samą broń.
 
Wygląd jako anioł/demon :
Jak widać na zdjęciu jest bardzo dobrze zbudowany oraz ma duże fioletowe skrzydła. Na głowie ma długie rogi wystające do góry. Na twarzy w mroku widać tylko jego świecące niebieskie oczy.
 
Wygląd jako człowiek:
 Jest szczupłym i w miarę wysokim szesnastolatkiem mierzy około178 cm wzrostu.

Charakter : Jako człowiek bywał spokojnym i wyluzowanym nastolatkiem. W szkolę był duszą towarzystwa jednak nie wszystkim się to podobało przez co miał dużo wrogów ale jeszcze więcej przyjaciół tych dalszych bo prawdziwego nie miał ani jednego. Jednak gdy jest w formie demona staje się zupełnie inny. Jest zły i cały przesiąknięty nienawiścią do osób które uważał za swoich przyjaciół pragnie zabić wszystko i wszystkich którzy staną mu na drodze bo chce pokazać że nie tylko Demony szlacheckie urodzone mogą siać zło i spustoszenie.

Zainteresowania : Bardzo lubi piłkę nożną oraz dobrą muzykę w szkole grał w drużynie piłkarskiej a po szkole zawsze słuchał piosenek które jemu przypadły do gustu. W domu jak każdy chłopak lubił grać w gry komputerowe do późnych godzin i rano wstawać niewyspany do szkoły.

Historia: Urodziłem się jako zwykły człowiek i żyłem tak przez 16 lat. Miałem kochającą rodzinę oraz otaczało mnie grono znajomych, z dziewczynami było tak, że nie byłem jeszcze gotowy na prawdziwy związek a mój najdłuższy związek trwał maks 2 tygodnie. Dopóki nie poszedłem do liceum, na początku wszystko było okej dopóki do szkoły nie przyszła pewna dziewczyna która namąciła mi w głowie. Moje życie skończyło się w momencie gdy w sytuacji zagrożenia życia spotkał mnie ten cholerny demon który w zamian za życie wieczne zabrał mi duszę.


Kontakt: gg: 4247593
Twoja data urodzin : 14.08.1998

4 komentarze:

  1. Karta bardzo ciekawa tak samo jak postać.
    No i w końcu wiedziałam, że cię namówię!
    Yay!
    Liczę na wspólne notki!
    Sumire: Ja również. Miło poznać... zaraz zaraz...
    Ciiicho!
    Pa pa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kp ^^ Andrea...NASZA KOCHANA DZIEWCZYNKE <3 Nie, ale jestem ciekawa czegoś więcej związanego z historią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna postać.
    Sofia: FUCK YEAH! W KOŃCU JAKIŚ WŁOCH!
    ... Witam na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Andrzejku...
    http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Przecinek
    Specjalnie dla ciebie. Wejdź w tą stronę i pozwól aby ciocia Wikipedia ci pomogła.
    A teraz...witamy na blogu. Cześć i czołem, kluski z rosołem. Ciekawa postać.
    Stefan - *zasłania scenę kurtyną*
    Nie! Czeka! Ygh, mam nadzieję, że....*kurtyną opadła*
    Stefan - Kwa.

    OdpowiedzUsuń