Music

piątek, 8 maja 2015

~Now I found my own place.. in darkness is my soul~

Imie: Issei

Nazwisko: Sarimu

Wiek: Wgląda 17, lecz jego lata sięgają wyżej: 121.

Pochodzenie: Piekło

Rasa: Szlachetny demon.

Wygląd demona: jasno-szara skóra, długie górne kły i troszke dluzsze od normalnych dolne trójki. Szare włosy, czerwone oczy. Centymetrowe szpony, wielkie czarne skrzydła (jak na zdj. na dole). Ogon, prawie siegający ziemi, czarny i chudy z czarnych, króciutkich piór.

Wygląd człowieka: normalna, dość blada skóra. Oczy bez zmian, czarne włosy. Normalne uzebienie. Brak ogona, szkrzydeł i innych atrybutów. Bardzo przystojny i pociągający.

Charakter: spontaniczny, kpiący, pewny siebie i nonszalanci typ. Porywczy i bajerant.

Partnerka: Codziennie inna. Nie umiem się zdwcydować i zainteresować na dłużej. Gustuje w ludzkich kobietach, są pustsze od naszych.

Pupil: Dość duży, czarny kruk o czerwonych oczach. Pojawia się kiedy chce.

Kontakt: 53082985 gg.

Data urodzenia: 29.07.1998r. Moja postac ma ten sam dzień i miesiąc.

Zapraszam do notek, już nie mogę się doczekać ^^

9 komentarzy:

  1. Sakura: Kolejny demon... - załamana.
    David: Jej! Nowy przyjaciel! - radość życia.
    Yamato: Siła! Moc! Demony górą! - diabelski śmiech
    Hana: Zgłaszam sprzeciw! - chowa się za Sakurą.
    - No to witamy się serdecznie! Znaczy panowie moi się witają serdecznie... - spogląda na anielice.
    Sakura : Jak się do nas zbliży to nie ręczę za siebie. - odwraca się na pięcie i idzie w kierunku cmentarza.
    Hana: Rozgląda się panicznie. - Sakura zaczekaj! - biegnie za nią.
    - Eeeeee liczymy na wspólne notki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhu :D
    [Iris] Świeża krew... dla mnie :D
    Iris wszystko w swoim czasie...
    [Caligo] Ona to by wszystkich tylko ruchała.
    [Iris] Muszę wyrobić dzienną dawke. I tyle. A Ty spierdala...
    Nie kłóćcie się!
    [Caligo] Skończ moje KP lepiej, a nie mi rozkazujesz!
    Nie mieszajcie mnie w to proszę...
    *kłótni w tle*
    Czekam na jakąś notkę, wreszcie nie jestem taka nowa :D Witamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha- zaśmiał się oblizując wargi, spoglądając przy tym uwodzicielsko na Iris- Starczy mnie dla wszystkich, mamy całą wieczność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Iris] Już go lubię :D
      *facepalm*

      Usuń
    2. Wiec chyba powinniśmy napisac notke :p

      Usuń
    3. spokojnie ;) odezwe sie w odpowiednim czasie :D

      Usuń
  4. Dobra jestem! Ha! Mówiłam, że będę, a ty we mnie nie wierzyłeś ;-; KP króciutkie...A gdzie wybuchy?? xD Nie no...Niedługo porwę Cię do pisania wspólnej notki :3 No i tego...A! Obrazek który rysowałeś świetny *.* Zazdrooo
    Akira: I kolejnemu trza drzwi pokazać
    Erika: *lekko kiwa głową na dzień dobry*
    Shina: *chowa się gdzieś w cieniu* Ohayo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Issei: joł! *wita sie puszczając oczko z zaczepnym uśmiechem*

      Usuń