Music

środa, 6 maja 2015

Organizacja !

Cześć wam! Jak widzicie udało mi się zebrać wreszcie i troszkę naprawić naszego bloga. Jeżeli macie jakieś uwagi poza tym napisem... ,, Akademia istot ciemności'' proszę zgłaszać. ( siła wyższa! Nie bić!) Chciałabym aby na tym blogu został na dłużej porządek, więc jak coś się dzieje to od razu zgłaszać! Co jeszcze.... Jak macie jakieś pomysły na ulepszenie bloga to także chętnie wysłucham ^^ ( otwarta na propozycje ) Jak czegoś brakuje i o czymś zapomniałam to też od razu mówić :D 
Z góry dziękuje Saph za pomoc z niektórymi rzeczami <3 Kochana! <3 <3  

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie jest super. Tylko prosiłabym żeby ze spisu usunąć Aleksandre Wy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gabi! Już Ci to mówiłam, ale powtórzę. Zajebista robota ^^ Dumna jestem :) Blog wygląda lepiej niż wcześniej moim zdaniem oczywiście ;) Good job, boss :D

    OdpowiedzUsuń