Music

czwartek, 12 lutego 2015

Cierpienie wymaga więcej odwagi niż śmierć.

Imię:  Nazywam się Sakura, co jest utożsamione z kwiatem wiśni. Szczerze to mi się podoba, tata wybierał...

Nazwisko: Na pewno je znasz. Nakamura... Tak samo miała na nazwisko pewna dziewczyna, która wcześniej chodziła do tej szkoły... Yume.

Wiek : Niedawno skończyłam swoje 15 urodziny...

Data urodzenia: 5 lutego.


Pochodzenie/ Rasa : Jeżeli się nie domyśliłaś/łeś to jestem szlachetnie urodzoną anielicą... Żałuję, że nie mogłam się urodzić jako ktoś inny, moje życie jest skomplikowane, pełne śmierci i strachu przed kolejnym dniem.

Partner: Jako iż moja matka po śmierci mojego ojca i siostry zaczęła obawiać się o nasz ród zostałam zaręczona z nieznanym mi mężczyzną. Szerze mówiąc nie jestem zadowolona, bo gdy byłam mała wszyscy mi truli o prawdziwej miłości i takie tam... Pogodziłam się z tym mimo wszystko, ale moja druga siostra Nakota już dawno jest po ślubie, tyle, że ona miała wybór.

Broń: Po śmierci Yume ja przejęłam jej broń, a mianowicie miecz od samego Gabriela.

Wygląd jako człowiek:  Szczerze to wyglądam praktycznie tak samo jak moje siostry, czyli blond falowane włosy, błękitne szafirowe oczy oraz jasna cera. Jestem przeciętnego wzrostu, więc nikt nie może mnie nazwać kurduplem. Natomiast ostatnio mimo iż jestem naprawdę szczupła to schudłam... Na co dzień ubieram się na biało, ale w obecnej sytuacji (  żałoba) jestem zobowiązana i noszę czarne sukienki.

Wygląd jako anioł : Z pleców wystają mi duże białe
skrzydła jak przystało na mój ród...  Nad moją głową w powietrzu wisi złota aureola, a tak to chyba nic się nie zmienia.

Charakter: Zawsze wychowywano mnie na damę i taka właśnie jestem. Do ludzi odnoszę się uprzejmie, ale z dystansem... Ciężko jest komu kol wiek zaufać w tych czasach. Od śmierci Yume na mojej twarzy coraz to rzadziej pojawia się uśmiech... Szczerze to zamknęłam swoje serce... Nie chcę zostać kolejny raz zraniona. Zostałam zupełnie sama, nikt mnie nie rozumie. Moja matka myśli tylko o nazwisku a Nakota żyje tylko miłością, tylko Yume mnie rozumiała.

Zainteresowania: Dużo czytam, można mnie bardzo często spotkać w bibliotece... Najczęściej czytam romanse. Jednakże interesują mnie także książki historyczne. Lubię także szermierkę, dziwne nie?

Historia: Każdego dnia się zmienia... Aktualnie jest cała w strzępkach, umarł mi ojciec i siostra. Więc nie mam nic tu do dodania.

Cel: Przejęłam go po Yume, mam zamiar pomścić ojca i jeszcze siostrę...






Pupil: Moimi pupilkiem jest biała kotka o imieniu
Bianca... czyli biała. Kocham ją, tylko jej ufam. Zawsze jest przy mnie, nie spuszcza mnie z oka. Jest także typem damy... Gdybym miała opisać
ją w dwóch słowach to: opiekuńcza, troskliwa.
KOCHAM JĄ! <3




To ja się witam z moją 2 postacią ;D Liczę na miłą współprace !! <3

8 komentarzy:

  1. Słodziaśna postać. Liczę na wspólne notki :)
    Ślę wenę i multum buziaków
    Rise~~



    PS: Wielki plus za tego małego słodziaka, zwanego Biancą
    Po raz drugi Rise~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję za miły komentarz :D ( wenę przyjmę^^)

      Usuń
  2. Zemsta powiadacie? *skacze i nuci wesoło* Akiś ma wpierdol, Akiś ma wpierdol (...)
    Akira: NO CHO NA GOŁE KLATY TO ZABOCZYMY!
    Patrz...Już by jej cycki podziwiał! Jaki zbok! >///////////<
    Akira: *wnerw* *idzie na cmentarz*
    KP zarąbiste, ale muszę to coś gonić! *spieprza za nim, ale dostaje kopa w twarz i upada nieprzytomna*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma wpierdol XD Pozdrawiam ^^
      Sakura: Jak go dorwę to nogi z dupy powyrywam! * mord w oczach*
      Liczę na notki XDDD :D

      Usuń
    2. Sofia: Ale ty wiesz ciumoku że to inne demony ją zabiły?

      Usuń
    3. ale on się przyczynił XDDD

      Usuń
  3. OMG OMG OMG!
    Suuuuupeeeeeer!!
    Jak się cieszę że jest następna twoja postać misia!
    Ona jest taka urocza!
    Sumire: Dobra uspokój się w końcu...
    Zamilcz lamo!
    Wracając postać wspaniała, historia też mi się podoba.
    No i moje ulubione słowo "ZEMSTA"
    Sebastian: Setsuna się nam zepsuła...
    Bądźcie oboje cicho..
    Sumire: Nie! Program ochrony aktywowany!
    *facepalm*


    Pozdrawiamy i liczymy na notki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dziękuję <3 Pozdrawiam i liczę na jakieś notki ^^

      Usuń