Music

piątek, 20 lutego 2015

Arata twoim mistrzem!

imię : Arata

Nazwisko:  Masuhiro

Wiek: Nie chcę się tym chwalić, ale to zrobię! Minęło mi już 140 wiosen . * spuszcza głowę* Wiem, stary jestem, a tego nie widać!

Data urodzenia: Nie obchodzę ich, więc po jakiego ***** wam ją znać?

Pochodzenie/ Rasa : Jestem upadłym aniołem i tyle w tym temacie kochani! * klaszcze w dłonie* A pochodzę z... z ... nieba? Teraz wolę mówić, że z piekła, to miejsce jest o wiele cieplejsze * żartuje*

Partnerka: Otóż moją partnerką, a raczej narzeczoną jest niejaka Sakura Nakamura... Wiem o niej tylko tyle, że jest szlachetną anielicą, którą mam zamiar poślubić. * diabelski śmiech* Nie mówię, że ja kocham, wręcz przeciwnie nie lubię aniołów. Ta dziewczyna jest moją przepustką do lepszego życia. Niedawno jeszcze byłem aniołem, więc jej matka postanowiła zaaranżować dla niej ślub... Miałem dość dobrą sytuację, więc wybrano mnie. Podpisałem przysięgę i teraz nawet sam Gabriel nie może jej zmienić, próbowali mnie namówić do jej zerwania... Jednakże ja nie ustępowałem. Z tego co mi wiadomo panna Nakamura jeszcze nie wie kim jestem, lepiej dla niej.

Broń: W mym posiadaniu jest niesamowity miecz, który leży w mym posiadaniu od niedawna, od kiedy pewien Pan umarł.... * chichot* . Jeżeli nadal nie wiesz o kogo chodzi to oznacza, że nie czytasz gazet...

Wygląd jako człowiek: Czy jestem przystojny? Owszem, wszystkie dziewczyny jakie znam zawsze się do mnie przystawiały... Jestem wysokim i dobrze zbudowanym mężczyzną. Moją z pozoru nieskazitelną cerę można porównać do śniegu... Oczy me są koloru szarego, a włosy czarnego. Co mnie tak wyróżnia? Chyba moje rysy twarzy, ale to może być tez mój bez emocji wyraz twarzy...

Jeden człowiek a ma 2 oblicza
Wygląd jako upadły anioł: To jest zupełnie inne oblicze... Włosy mi się lekko przedłużają, oczy stają się szmaragdowe, z których odchodzą czarne pionowe kreski, które symbolizują wieczne łzy, ale nie wiele osób o tym wie. Połowę mej twarzy otacza kościsty hełm? Nie wiem czy tak mogę to określić. Jednakże jako demon mam także drugie o wiele gorsze oblicze,  Moje oczy wtedy stają się żółte, a nawet rzeknę, że złote. Czarne kreski przy oczach się pogłębiają a moje ciało ma dziurę na wylot, która pokazuje brak serca... Nie posiadam skrzydeł, gdyż mi je wyrwano .Przybieram tę formę tylko wtedy, gdy jestem na prawdę mega wkurzony... Nie każdy ma okazję ją zobaczyć, a ci co ja ujrzeli już nie maja szansy na drugi raz.

Charakter: Jeżeli pozwolicie to wymienię wam te cechy:
- samolubny
- nieczuły
- podły
- okrutny
- egoistyczny
- oschły
- arogancki
Mógłbym tak wymieniać w nieskończoność...* machnąłem ręką*

Zainteresowania: Interesuję się koszykówką, ten sport przynosi mi frajdę jak to mówią śmiertelnicy...

Rodzina: Nie posiadam rodziców, ale mam 2 przyrodnich braci. Mimo iż nie wiążą nas ze sobą więzy krwi doskonale się rozumiemy... ( David i Yamato). Oni także byli kiedyś aniołami... Łączy nas przeszłość.



Historia: Jest ona dość długa...  Nie wiem czy powinienem się nią dzielić, ale pewnie i tak prędzej czy później ją poznacie. No więc kiedyś byłem sobie aniołkiem, kierowałem się miłością, dobrocią i te sprawy ( aż chce się rzygać...) Jednakże jak już powyżej gdzieś tam wspomniałem pewien Pan umarł... ( zamordowałem go... Powodu wam nie podam, gdyż to już nie wasza sprawa) Udało mi się wyrolować kilka osób i w między czasie się zaręczyłem ( część mojego niecnego planu...) No a potem mnie złapano i zszedłem do bram piekielnych... Tyle w tym temacie!


 Kp numer 3 !!!! O matko zakochałam się w nim.... He he ^^ ( liczę na notki - standard ).


ZASTRZEGAM SOBIE PRAWA DO POSIADANIA UPADŁEGO ANIOŁA! :P

5 komentarzy:

  1. Zajebisty... Nie wiem co powiedzieć a może to lenistwo więc zostawię to słowo. Zajebisty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Podoba się? Ciesze się niezmiernie ^^ * szeroki uśmiech * :D

      Usuń
  2. Z_A_R_Ą_B_I_S_T_E :333333333333 Czekam na wspólne notki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się :D Z niecierpliwością wyczekuję notki o tym zacnym upadłym aniele :3 Nie miałabym nic przeciwko gdybyś informowała mnie o nowych notkach z tą postacią <3 Jest przecudowna i taka... realistyczna?

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już jedna :D Dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń