Music

niedziela, 3 sierpnia 2014

Obiecuję, że spełnię swoje marzenie - Yume Nakamura ♥



{ Imię } Moje imię nie jest nadzwyczajne, ale czy trafne? Yume... marzenie, którego nie da się tak po prostu spełnić.

{ Nazwisko } Nakamura, tak wiem na pewno każdy je rozpoznaje. Szlachetnie wysoko postawiona rodzina.

{ Wiek } 16


{ Data urodzenia } 6 czerwca wtedy to właśnie się urodziłam i to właśnie wtedy moje przeznaczenie zostało mi jasno przypisane.

{ Pochodzenie / rasa } Anielica... szlachetnie urodzona, poczęta przez dwójkę aniołów. Tym właśnie jestem, pewnie każdy by chciał znaleźć się na moim miejscu, lecz czy na pewno? Czy chciałbyś/ chciałabyś być osobą nie mogącą decydować o własnym życiu? przyszłości? przeznaczeniu? Niestety już się do tego dostosowałam, wiem, że robię to w słusznej sprawie, jest to obowiązek anielicy...

{ Partner } Jak na razie w moje serce nie zdołało nikogo jeszcze obdarzyć większym uczuciem.

{ Broń } Miecz od samego Gabriela przekazywany z pokolenia na pokolenie. Czemu trafił akurat w jej ręce?


{ Wygląd jako anioł }  Raczej nie wyróżniam się jakoś bardzo z pośród moich rówieśników. Smukła postawa oraz to iż jestem niska robią ze mnie małą dziewczynkę, którą absolutnie nie jestem. Charakteryzują mnie na pewno długie, proste blond włosy sięgające do ud. Jak każdy członek rodziny Nakamura posiadam duże szafirowe  oczy. Jestem szczupłą dziewczyną, niektóre osoby czasami przesadzają myśląc, że jestem anorektyczką. Moja waga jest odpowiednia do mojego wzrostu i tyle. Skrzydła, tylko tym mogę się jakoś popisać. Są białe, pierzaste i duże. Tyle w tym temacie. Moje ciało jest nieskazitelnie czyste, nie ma na nim żadnych tatuaży, ale jest natomiast znamię. Nie potrafię go do końca opisać, lecz powiem tak mi ono przypomina gwiazdę, a raczej pentagram w który wbija się miecz. Zazwyczaj ubieram się w białe rzeczy. Lecz tu w akademii obowiązuje mundurek, którego mam zamiar przestrzegać.

{ Wygląd jako człowiek } Jako iż podobno podczas naszej edukacji mamy schodzić na ziemię, to nasz dyrektor Gabriel wymyślił iż mamy także przybrać wygląd śmiertelników na ten czas. Zanikają skrzydła, przez co nie możemy latać. Moje włosy się kurczą i dosięgają łopatek. Chyba tyle... Strój jakiś normalny. Za pomocą własnego wpływu chyba będziemy musieli wywoływać na ludziach dobre uczynki, lecz nie mogło by być tak łatwo... Do każdego człowieka jest także przypisany demon. Nienawidzę ich szczerze! Jaki normalny aniołek by się z nimi dogadał? No jaki?!


{ Charakter } Miła, zaradna, ale za to stanowcza i ułożona. Właśnie takie cechy posiada przewodnicząca w radzie aniołów.

{ Zainteresowania } Nauka, nie wiem czy to jest zainteresowanie lecz jestem w tym dobra. Mam najwyższe wyniki w szkole z aniołów. Czy coś jeszcze? Lubię przewodzić, rządzić... Potrafię także grać na skrzypkach, choć nie poświęcam temu aż tak dużo czasu.

{ Historia } Jak już wspominałam jestem szlachetnie urodzona, jeszcze nigdy moja stopa nie stanęła na ziemi, to jest moje marzenie. Najbardziej na świecie chcę polecieć na ziemię. Mam nadzieję, że podczas mojej nauki w akademii uda mi się je spełnić.




{ Pupilek } Mój mały przyjaciel zwie się Kakeru. Jest to kolorowy feniks, który po całym roku zamienia się w popiół i powstaje na nowo. Kiedy lata sypie się za nim różowy brokat, a przynajmniej ja tak na to mówię. Kakeru jest opiekuńczy, nawet za bardzo. Mogę go nazwać niańką pracującą 24 godziny na dobę.

{ Kontakt }
yukocaligo@gmail.com
gg: 38498093

{ Data urodzin }
14 luty

4 komentarze:

  1. Śliczne Kp *.* I te obrazki <3 Taki typowy aniołek xDDDD
    /Akira

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiem :D Pora na trochę inna wersję Yume Nakamura <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazki są śliczne *-*
    KP bardzo fajne :D
    Yume jest takim typowym aniołkiem, ale przecież przewodnicząca musi być wzorem do naśladowania ^-^
    Chociaż jak czytałam notki to jest trochę wybuchowa w stosunku do Akiry xD
    Miyako

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczę, że Yume jest wybuchowa w stosunku do Akiry, który skradł jej pierwszy pocałunek XDDD

      Usuń