Music

poniedziałek, 11 maja 2015

Who am I? No.. What am I?


Ciemność, spotkajmy się tam.


Iroshi/Sarimu/Wygląda na 19/wiek: 3023/ z rodu Sarimu, pokrewieństwo z Issei/ Szlachetny demon/ Piekło/ ur.: 19 marzec


Wygłąd/ Demon

Ciemne włosy z delikatnie fioletową barwą. Kolor oczy zmienia się względem humoru, ciemne, gdy jest poważny obojętny, niebieskie; w każdym innym nastroju. Delikatnie blada cera, opierzona  na czarno dłoń aż do połowy przeguba, palce zaostrzone szponami. Dwubarwne skrzydła (wyjaśnienie w historii) jedno czarne, naturalne, drugie białe, skradzione aniołowi.
Od kolan do stóp to samo co z dłonią. Czarny chudy ogon.




Wygląd/ Człowiek

Znikają demoniczne atrybuty i ostają się niebieskie oczy.


Nie ufaj przypadkom, są zaplanowane, jak nasz żywot.


Historia

Jest podróżnikiem od zawsze. Został wygnany z rodziny, gdy doszły deń plotki o jego rzekomym mordzie, wykonanym na zaprzyjaźnionej rodzinie. Bluźnierstwo!
Wygnany Iroshi zwiedził cały świat, nie ostając nigdzie zbyt długo. Pewnego burzliwego dnia doszło między nim a pewnym aniołem do pojedynku. Walka była zacięta, toczyła się o śmierć i życie. Iroshi wygrał te długie starcie przeciwności, przypłacił to jednak utratą prawego skrzydła. Skradł umierającemu aniołowi jego skrzydła w zamian za swoje. Noszenie go przyprawia o koszmary, nieziemskie bóle i nachalne wizje palonej duszy. Jednak z zaciśniętymi zębami przyzwyczaja się do bólu. Niezbyt akceptowany przez inne demony, jednak ma to w nosie. Był przy narodzinach Issei, choć nie oficjalnie. Od tej pory go nie widział.
Do czasu, gdy dowiedział się o jego pobycie w akademii...

Pupil/Partnerka/ Broń

nie posiada

Rodzina

Issei (jedyny żywy)






Druga postać ^^ mam nadzieje, że się podoba :D prosze o opinie w komentarzach.! 

Kontakt: gg: 53082985

6 komentarzy:

  1. Witam! Postać mua *całuje się w paluszki*
    Liczę na wspólne notki.
    R.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysl z tymi skrzydlami *mysli*
    [Irys] Moje i tak sa lepsze *wytyka jezyk*
    [Caligo] Jesli masz na mysli rozmiar to nic on nie znaczy *prycha*
    [Irys] Rozmiar nie ma znaczenia? Chyba jednak ma :p
    Mordki *słodki głosik*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziaa :>

      Iroshi: Moje to niby małe są? *prycha*

      Issei: T..ty?

      Usuń
    2. [Irys] Odchodzi bez większego zainteresowania
      [Caligo] Hahahah :D
      Nie badz wredny, chodz skonczymy wreszcie Twoje kp...
      [Caligo] I tak go pewnie dzis nie skonczysz
      Niestety *zalamana*

      Usuń
  3. Fajne kp, i nie mam zastrzeżeń.
    Sakura : Wszędzie demony... * obejmuje się*
    Arata: Ja nie jestem demonem * smile*
    Sakura: Ty jesteś jeszcze gorszy... * odchodzi*
    Arata: ... Ej! * biegnie za nią*
    *łapie się za głowę* Co ja z nimi mam... Witam! :D

    OdpowiedzUsuń